Poszedłem do apteki celem doboru leku na niestrawność i trapiącą mnie biegunkę. Po wejściu do apteki zauważyłem porządek i zachowane standardy higieny i ochrony w sezonie grypy. Wokół znajdowały się urządzenia do dezynfekcji dłoni, a wszyscy pracownicy posiadali identyfikatory i zapraszali do okienka. Mnie obsługiwała Pani mgr farmacji. Dokładnie zbadała moje potrzeby dobrała specyfik oraz zapytała mnie, czy biorę jakieś inne leki. Dobrane tabletki pomogły, ceny były przystępne i atmosfera bardzo przyjazna. Apteka posiada bardzo szeroki asortyment, który widać z każdej strony placówki. Na pewno będę nadal korzystać z usług tej placówki.
Odwiedziłem placówkę w galerii Bałtycka w Gdańsku. Przyszedłem celem przedłużenia umowy na internet. Wygląd placówki zadbany, asortyment czysty, dużo dostępnych modeli prezentowanych dla klienta. Oczekiwałem na obsługę 14 minut w placówce znajdował się jeden konsultant. Po zaproszeniu mnie do stanowiska obsługi zauważyłem, że bardzo się spieszy, nie poświęcił mi wiele uwagi i nie miał identyfikatora. Nie zbadał dokładnie moich potrzeb , to ja dopytywałem i mówiłem czego chcę. Nie skorzystałem z oferty i przeniosłem numer do konkurencji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.