Wchodząc do sklepu posiadałam zakupy zrobione w innym miejscu. Ochroniarz poproszony o oznaczenie towaru naklejką informującą o pochodzeniu towaru z innego miejsca, zrobił to bezproblemowo i szybko. Obsługa przy kasie także wykazała się odpowiednim zachowaniem. Sprzedawca przywitał się, zaproponował reklamówkę na zakupy oraz pożegnał po zakończeniu transakcji. Co prawda kolejki przy każdej otwartej kasie były długie, jednak sam czas obsługi przebiegł sprawnie i szybko.Wygląd sklepu spełniał wszelkie normy, towar promowany w gazetce został umieszczony w przedniej części sklepu, zwracając na siebie uwagę odwiedzających klientów. Jedyny minus zastałam na dziale z warzywami i owocami. Mimo popołudniowej godziny były duże braki w zatowarowaniu warzyw.
Brak zastrzeżeń zarówno do wyglądu sklepu (tj. czystość, ekspozycja towaru na półkach) oraz jakości obsługi. Sprzedawca (była to kobieta ok. 40 roku życia), mimo natłoku klientów wykazał się dużą uprzejmością oraz zaangażowaniem. Podczas transakcji kartą płatniczą wystąpił błąd z łącznością serwera, jednak sprzedawca z cierpliwością oraz krótkim wyjaśnieniem problemu pomógł rozwiązać tę sytuację.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.