Obsługa - porażka. Dziewczyny nie mają kompletnie pojęcia o problemach dotyczących ich sieci. Mianowicie, gdy przychodzi się z problemem albo odsyłają, że nic nie mogą zrobić albo dzwonią na infolinie, ponieważ same nie potrafią rozwiązać problemu. Gdy byłam sama właśnie z problemem, były bardzo nie miłe, natomiast gdy byłam z osobą starszą [moją babcią] by przedłużyć umowę, były takie miłe, że aż ich nie poznałam. Co do przedstawienia oferty to jak mają dzień. Czasami przedstawią wszystko co oferują, a czasami po łebkach coś powiedzą. Generalnie czystość zachowana, a one same również zadbane .
Przede wszystkim największym im problemem jest sprzedawanie starych produktów. Mięso nie nadaje się do spożycia, a sprzedają pod przykrywką '' promocji''. Co do starszej obsługi nie mam zastrzeżeń, panie są miłe, pomogą gdy czegoś nie można znaleźć. Zastrzeżenia do raczej tej młodszej obsługi. Lekkomyślność, jakieś śmieszki cały czas, lekceważące patrzenie na klientów oraz obgadywanie .
Duży wybór w produktach, choć w dużej mierze ceny są wygórowane. Zadbane o czystość, można by było popracować nad sprzedażą mięsa by było bardziej świeże. Zastrzeżenie do obsługi klienta. Są kobiety, które są bardzo nie miłe, bardzo powolne . Przy kasach samoobsługowych, za przeproszeniem, z łaską podchodzą by coś pomóc/wytłumaczyć.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.