Po wejściu do sklepu i wybraniu odpowiedniego obuwia niestety nie mogłam znaleźć mojego rozmiaru obuwia, pod wybranym modelem były moje rozmiary, ale nie z tego modelu, którego poszukiwałam. Ekspedientka przy kasie niestety była zajęta, a na sklepie nie zauważyłam innego sprzedawcy, dlatego musiałam poczekać około 5 minut. Pani przy kasie zaproponowała mi zakup pasty ochronnej i zaprosiła do ponownej wizyty.
W sklepie wszystkie produkty ułożone są przejrzyście. Sprzedawcy są ubrani w takie same koszulki oraz posiadają identyfikatory. Bez trudu udało mi się znaleźć sprzedawce od którego chciałam uzyskać informację, gdzie znajduje się konkretny produkt na półce, sprzedawca z uśmiechem na twarzy zaprowadził mnie w odpowiednie miejsce w sklepie, gdzie znalazłam to co chciałam. W kasach nie ma dużych kolejek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.