Omijać szerokim łukiem. W lipcu zamówiliśmy narożnik. Po upływie 12 tygodni (chociaż zapewniali że będzie w przeciągu 8) brak jakichkolwiek informacji o zamówieniu. Dodzwonić się graniczy z cudem. Na maile nie odpowiadają. Jak się już dodzwoniliśmy to za każdym razem mówili że nic nie wiedzą i zamówienie w realizacji proszę dzwonić za tydzień. Odstąpiliśmy od umowy i do tej pory nie możemy doprosić się o zwrot naszych pieniędzy. Za każdym razem kiedy pojedziemy nie ma kierownika a pani tam pracująca nie wie kiedy będzie bo nie zna grafiku. Za każdym razem wymyślają coś innego. Sprawa będzie zgłoszona do odpowiednich służb bo mamy już dosyć ciągłego jeżdżenia i upominania się o swoje pieniądze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.