Sklep sieci Mix Electronics znajdujący się W MAŁEJ MIEŚCINIE. Zainteresowanie określoną grupą sprzętu (telewizory) prawidłowo odczytane przez sprzedawcę, który rozpoczął rozmowę od pytań otwartych. Sprzedawca schludnie ubrany, zgodnie ze standardami tej sieci, na lewej piersi widniał identyfikator z opisem stanowiska i imieniem. Moje potrzeby zostały odpowiednio odczytanie, dzięki serii pytań otwartych, co najważniejsze nie noszących śladu nachalności. Prezentacja produktu odbyła się z wykorzystaniem języka korzyści. Sprzedawca używał porównań zaczerpniętych ze swojego doświadczenia, jak i też życia prywatnego. Finalizacja rozmowy nie była musowa, to ode mnie, klienta- najważniejszej osoby w salonie zależało kiedy zakończymy rozmowę, przechodząc do płatności. Rezygnacja z zakupu nie zaowocowała złością personelu, lecz zrozumieniem. Nie zależało im na "wciśnięciu towaru", lecz na zadowoleniu klienta, polecenia salonu znajomym, powrocie w przyszłości.Podsumowując. Salon czysty, obsługa miła, kulturalna,- sklep z przyszłością
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.