Odział banku Millenium jest usytuowany w centrum miasta. Wygląd banku jego kolorystyka jest przyjazna i przytulna a wizualizacja usług jest na dobrym poziomie. Czas oczekiwania klientów do stanowiska kasy jest zbyt długie ( tylko dwa stanowiska). Rozmieszczenie lokalu w pełni niewykorzystane. Ze względu na długie oczekiwanie następuje utrata klienta. Brak dodatkowych miejsc siedzących. Obsługa kompetentna, pomocna znająca oferty banku. Bez problemu rozwiązywane są problemy klientów. Charakterystyczną cechą obsługi jest powodowanie poczucia bezpieczeństwa i ochrony spraw klienta spowodowane precyzyjną kontrolą dokumentów obsługiwanej osoby. Negatywnym zjawiskiem jest brak czynnego zabezpieczenia wejścia do bankomatu poza godzinami pracy oddziału.
Restauracja "Pasibrzuch" jest położona przy dość ruchliwej ulicy mimo to frekwencja klienta indywidualnego w lokalu jest niska. Menu jest dość przejrzyste, ceny nie są dostosowane do jakości serwowanych dań (ilość, jakość). Lokal ogółem jest czysty. Stoliki schludnie udekorowane. Toaleta w lokalu dość brudna - nieprzyjemny zapach. Obsługa uprzejma lecz niekompetentna, widać rażący brak komunikacji kelner-kucharz. Kelner niepoinformowany o dostępności dań/produktów. Po złożeniu zamówienia okazało się, iż brakuje jednego z produktów (ser - oscypek). Zaproponowałem produkt zastępczy (ser mozzarella). Mimo tego otrzymane danie nie spełniało warunków mojego zamówienia. Otrzymane danie było z zawartością sera feta (brak sera mozzarella). Nie zostałem o tym fakcie poinformowany. Po wezwaniu obsługi okazało się, iż ser wskazany przeze mnie również się skończył. Mimo to postanowiono zrealizować moje zamówienie. Restauracja powyżej opisana nie jest godna polecenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.