dnia 15-10-2008 okolo godziny 18.30 odwiedziłem jedna z filii drogerii sephora ( centrum handlowe zlote tarasy )
Po wejsciu skierowalem sie od razu w strone perfum meskich , nietrudno sie odnalezc w sklepach firmy sephora z tego wzgledu iz wszystkie placowki maja podobny rozklad architektoniczny .
w sklepie bylo malo klientow okolo 15 osob na calym sklepie , mimo to w ciagu 20 minut od wejscia nikt sie mna czyli potencjalnym klientem nie zainteresowal .
malo komfortowe bylo patrzenie na rece pana ktory chyba pelnil role ochroniarza , i warto dodac iz byl jedyna osoba realnie zainteresowana moja osoba . po 20 minutach od wejscia do w/w sklepu skierowalem sie do kas umieszczonych gdzeis na srodku sklepu . w sklepie prawie nie bylo kolejki do kasy ( 2 osoby) ktore warto dadac zostaly szybko obsluzone . nastepnie poprosilem pania ktora stala za kasa o pomoc przy znalezieniu konkretnego zapachu meskiego .
Poproszona pani byla bardzo mila , usmiechnieta , na powitanie powiedzial dziendobry i szybko zaprowadzila mnie do miejsca gdzie moglem znalezc towar ktorego szukalem , w miedzy czasie zaproponowala iz moge takze kupic ten produkt w podobnej cenie ale w zestawie z prezentem w postaci zegarka .Moglem powachac , obejrzec dokladnie perfumy . Pani ktora mnie obslugiwala zaproponowala takze inne zapachy , wskazala zapachy wedle kategorii top 10 .
Kiedy bylem juz zdecydowany zaprosila do kasy , zapytala o sposob platnosci .
Co wazne i bardzo mile zaproponowala przekazanie w formie prezentu probek perfum w ilosci 5 szt . Byly to probki o pojemnosci okolo 2 ml. Moglem dobrac probki z bardzo wielu .
Po zaplacie perfumy trafily do eleganckiej papierowej torby . Dostalem paragon.
Na koniec pani podziekowala i zaproponowala kolejna wizyte ( zapraszam poniwnie ) .
Sklep dobrze oswietlony , muzyka z glosnikow byla o odpowiedniej glosnosci i tonacji .
Podsumowujac . Bylem zadowolony z obslugi w/w sklepie , przyszedlem po konkretny produkt i mimo to zaproponowano mi inne .
Sklep ocenile na plus 3 uwazam to za dobra ocene . Sklep ten niejest idealem i mozna bylo by niektore rzeczy zmienic . np. bardziej dyskretne obserwacje osob odpowiedzialnych za bezpieczenstwo klientow i towaru , a takze znacznie skrocic czas zainteresowania klientem poczawszy od wejscia do sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.