Będąc akurat w Manufakturze wstąpiłem do sklepu RTV EURO AGD po jedną małą rzecz. Od razu skierowałem się do obsługi sklepu aby o nią zapytać. Dwoje rozmawiających ze sobą sprzedawców odprawiło mnie dalej gdyż obsługiwali oni jedynie konkretne sekcje niezwiązane z moim zakupem. Spędziłem krótką chwilę na zlokalizowaniu poszukiwanej obsługi, jeden pracownik przemknął między półkami i znikł mi z oczu, kolejny rozmawiał akurat z innymi klientami. W międzyczasie włączył się w sklepie bardzo nieprzyjemny piskliwy dźwięk. Gdy wreszcie udało mi się zwrócić do sprzedawcy, ten okazał się kompetentny pomocny i jak najbardziej pozytywnie nastawiony do mojego problemu, odpowiadając na każde moje pytanie. Niestety akurat pożądanego produktu nie dostałem. Co do obsługi moje wrażenie było dobre, ze sklepu wyszedłem nie mając większych zastrzeżeń.
Aktualny remont w moim domu stał się idealną okazją aby wstąpić do zachęcająco wyglądającego saloniku z firanami, zasłonami i akcesoriami okiennymi na uboczu rynku w Manufakturze. Wnętrze sklepu urządzone jest nowocześnie, stylowo aczkolwiek nie nader ekstrawagancko aby odciągało uwagę od samego prezentowanego towaru. Ten doskonale wkomponowany we wnętrze i klimat sklepu tworzył niesamowicie pozytywny i stylowy obraz, jakże inny od sieci wielkich sklepów z wyposażeniem wnętrz. Jednak najlepsze było dopiero przede mną. Konkretna przy czym niesamowicie uprzejma ekspedientka zapytała czym może pomóc i wysłuchawszy czego szukam od razu energicznie zaprezentowała towar. Nawiązaliśmy bardzo miłą i ożywczą rozmowę o wystroju wnętrz podczas której zostałem zapytany o swoje imię, zaproponowano mi kawę i zanim się spostrzegłem pani ekspedientka pozyskała mnie i oczarowany niemal zgodziłem się na wizytę projektantki wnętrz w swoim domu. Niesamowicie pozytywnego wrażenia dopełniła jeszcze druga ekspedientka która życzliwie i z humorem podawała wszelkie niezbędne szczegóły. Wyszedłem ze sklepu z uśmiechem na ustach i zapewne zostanę tam stałym klientem. Jedyną negatywną rzeczą jest to, że takich miejsc jest w Polsce zbyt mało. Miałem niebywałą przyjemność zobaczyć jak naprawdę powinno się prowadzić biznes i traktować swoich klientów. Czapki z głów przed obsługą tego sklepu !
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.