Zgłosiłam do infolinii PZU stłuczkę z udziałem ubezpieczonej przez nich osoby. Dostałam termin ogledzin samochodu na nastepny dzien, wyznaczony na konkretną godzinę. W centrum likwidacji szkód zostałam przyjeta od razu bez oczekiwania. Załatwianie sprawy włacznie z wypełnainiem papierów, ogledzinami, zdjeciami i wycena szkód trwało nie dłuzej niz poł godziny. Wycena bardzo korzystna uwzgledniajaca wszystkie zniszczenia. Ogromnym zaskoczeniam był dla mnie termin wypłaty - pieniadze miałam otrzymac w ciagu miesiaca. Jednak po 7 dniach miałam juz odszkodowanie na koncie.
Zamówienie złożone o godz 23. Na drugi dzien rano wszystko było juz spakowane i wysłane. Paczka była doręczona nastepnego dnia rano - -kurier. Wszystko doskonale zapakowane, zabezpieczone, wszystkie zamówione towary zgodne z oczekiwaniami. Klient o każdym etapie jest informowany mailem. W porównaniu z innymi sklepami z identycznym asortymentem - -zdecydowanie najlepszy.
Nowy te;lefon dostarczony przez kuriera był zepsuty. Telefonn zwrócony do naprawy. Otrzymałam informacje ze naprawa potrwa tydzień, potem 14 dni roboczych. Po 4 tygodniach telefonu nadal nie ma i nikt nie potrafi odpowiedziec kiedy wróci. Brak uzyskania jakiejkolwiek informacji, kontaktu z kims kompetentnym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.