Obsługa szybka i profesjonalna. Nie musiałem nazbyt długo czekać na odnalezienie pożądanego produktu, a pracownik przy sprzedaży zaproponował inny odpowiednik leku. Ponadto dopytał o występujące u mnie dolegliwości i upewnił się, czy wiem jak stosować produkt. Nie poinformował jedynie o kosztach, stąd nie miałem możliwości wyboru produktu na podstawie ceny, a na opakowaniu brak takiej informacji. Rozmowa była prowadzona cicho i spokojnie, tak że poczułem zachowanie intymności. Pomieszczenie apteki czyste i schludne, utrzymane w odpowiedniej estetyce.
Miejsce godne polecenia: z nastrojowym klimatem i w bardzo atrakcyjnej lokalizacji krakowskiego Kazimierza. Możliwość siedzenia w środku lokalu na dwóch oddzielnych salach oraz na zewnątrz w ogródku. Minusem jest tylko jedna toaleta, do której klucz znajduje się u obsługi. Wnętrze utrzymane w charakterze ciasnej ale przytulnej kawiarni odwiedzanej przez bohemę: ciemne wnętrza, stare, drewniane meble oraz zabytkowe dodatki. Obsługa niesamowicie przyjazna i kompetentna, menu ciekawe i zróznicowane: od deserów i naleśników po dania główne i piwo. Zawsze jest również oferta specjalna uzależniona od sezonowych produktów.
Sklep duży i przestrzenny, może przerażać swoją surowością stylu (betonowa podłoga, niska temperatura), w nim zazwyczaj dużo klientów, a mało obsługi, która nie nadąża nad porządkowaniem asortymentu na półkach. Zapytani o pomoc chętnie i fachowo jej udzielają lub odsyłają do punktu informacyjnego. Oferta sklepu jest naprawde szeroka, ale ciężko znaleźć niektóre przedmioty z uwagi na kiepskie rozplanowanie przestrzenne sklepu, słabe oznakowanie sekcji i znaczny nieporządek w sklepie. Przebieralnie usytuowane tylko w jednym miejscu, więc ubrania z róznych alejek trzeba transportować do jedengo miejsca. Obsługa kasowa całkiem sprawna i miła, choć nie pakuje produktów do toreb, słąbo zachęcają do ponownego odwiedzenia.
Do kasy prowadzi jakaś nielogiczna kolejka/kolejki: część klientów dokonuje samoobsługi, ale są też tacy, którzy zamawiają gotowe "boxy" i nie powinni być częścią tej kolejki. Po dokonaniu zakupu "boxa" brak dalszego zalecenia kasjera w stylu: "Prosze oczekiwać na zamówienie, za chwile podamy do stolika.", stąd bierze się nieporozumienie, bo klient nie wie, co czynić. Po moim upomnieniu o zamówiony produkt otrzymałem pomylony zestaw bez sztućców, ale zostało to szybko naprawione. Prezentowane produkty przeznaczone dla samoobsługi klientów dobrze się prezentują, ale w wielu miejscach były braki, które powinny być na bieżąco uzupełniane. Kiepska komunikacja między kasą a kuchnią. Obsługa przy kasie całkiem miła i wydaje się profesjonalna.
Bardzo porządny market: nie tylko jeśli chodzi o jakość produktów ale i jakość obsługi. Zakupy sprawne i szybkie, a zarazem przyjemne: wszystko dość logicznie poustawiane, więc bez problemu można wszystko znaleźć. Brak kolejek przy stoisku wędliniarskim i mięsnym, brak kolejek przy kasie. Porządek w sklepie jak i na półkach zachowany, muzyka obojętna - nie przeszkadza w zakupach. Minus za brak koszyków przy wejściu mimo małego natężenia klientów oraz brak torebek przy pieczywie (ale jeszcze podczas mojej wizyty zostało to naprawione). Ceny konkurencyjne, także polecam.
Dziękujemy za zgłoszenie pozytywnej obserwacji na temat naszego marketu w Krakowie przy ulicy Bratysławskiej. Dziękujemy również za wskazanie obszarów wymagających usprawnienia.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
Całkiem sprawna i...
Całkiem sprawna i miła obsługa. Mimo wizyty w godzinie obiadowej czas oczekiwania nie był tak długi. Moje dodatkowe oczekiwania co do wyglądu zamówienia (podzielenie pizzy, zamiana składnika) zostały spełnione bez najmniejszego problemu. Zamówienie szybko zostało zrealizowane, obsługa pytała w międzyczasie, czy wszystko jest w porządku i czy coś potrzeba. Mały minus za niekompletność zamówienia: brak sosu, o który musiałem się upomnieć. Wygląd sali jadalnej dość schludny, choć może wydać się ponury przez skąpe oświetlenie. Brakowało mi zapachu pizzy i przypraw.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.