Przy dość dużym ruchu zawsze była obsługa przy każdym dystrybutorze, płatności szły szybko, faktury wypisywane sprawnie, zawsze pytano o kartę na punkty i proponowano zakup czegoś na ząb, co akurat było w promocji. Rozlane paliwo zostało zneutralizowane w 4 minuty.
Obsługa dość miła, ale trzeba się upominać o znaczki promocyjne, dość długie oczekiwanie w Punkcie Obsługi Klienta, samoobsługowe kasy nie są do końca samoobsługowe, np. przy zakupie alkoholu, co jest zrozumiałe, ale przy opakowaniach zbiorczych, np. 12 szt mleka (pudło) zaczynają się problemy, chociaż zawsze ktoś czuwa nad obsługą tych kas. Fotokomórka przy drzwiach wyjściowych nie łapie małych obiektów ( dzieci) i drzwi mogą się zamknąć, gdy dziecko wychodzi kilka kroków przed rodzicem. Czystość w toaletach na wysokim poziomie, półki czyste, a produkty zawsze świeże, nie natrafiłam na przeterminowane produkty spożywcze, ani chemiczne, czy kosmetyki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.