W dniu dzisiejszym zadzwoniłam na infolinie operatora sieci T-mobile po długim oczekiwaniu połączył się ze mną Pan z głosu wydawał się młody i bardzo arogancki. po przedstawieniu problemu z którym dzwonie wypowiedź konsultanta mocno mnie zszokowała. "trzeba było płacić a nie teraz płakać że nie działa" odniosłam wrażenie że bardzo przeszkadzam Panu w pracy. Poprosiłam więc o przełączenie do innej osoby która zechce mi pomóc, niestety zostałam potraktowana czerwoną słuchawką.
Moim zdaniem tacy pracownicy bardzo psują wizerunek operatora.
Obsługiwał mnie szczupły brunet ok.180 wzrostu, z uśmiechem na twarzy przywitał mnie zaprosił do swojej kasy zaproponował promocyjne produkty, oraz polecił założenie aplikacji vitay przedstawiając korzyści z jej korzystania. Wizualnie sklep bardzo zadbany na pułkach były tylko niewielkie luki produktowe, sam porządek oceniam na bardzo dobry. Przyznaję tylko 4 gwiazdki z racji na drugiego Pana stojącego przy drugiej kasie który z grymasem na twarzy jak tylko mnie zobaczył przewrócił oczami i wyszedł na zaplecze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.