UDAŁAM SIE DO PUNKTU ERY W CELU PODPISANIA UMOWY NA ERE DOMOWA. ZOSTAŁAM ZAUWAŻONA W CIĄGU KILKU SEKUND. KONSULTANTKA POWITAŁA MNIE NA STOJĄCO , ZAPYTAŁA W CZYM MOGE POMÓC I ZAPROPONOWAŁA ZEBYM USIADŁA. DZIEWCZYNA MIAŁA WIDOCZNY IDENTYFIKATOR (ANNA, WIEK OK. 25 LAT, 165CM. WZROSTU,SZATYNKA WŁOSY SPIĘTE) KONSULTANTKA ZADAŁA MI KILKA PYTAŃ W CELU DOPASOWANIA OFERTY. ROZWIAŁA MOJE WĄTPLIWOSCI ODPOWIADAJĄC NA MOJE PYTANIA. WYMIENIŁA KORZYSCI I ZALETY OFERT. POKAZAŁA MI 2 TELEFONY. ABONAMENT ZOSTAŁ OPTYMALNIE DOPASOWANY DO MOICH POTRZEB. JESTEM BARDZO ZADOWOLONA. W PUNKCIE PANOWAŁA MIŁA ATMOSFERA, BYŁO CZYSTO I PRZYJEMNIE. KONSULTANTKA W RAMACH DOSPRZEDAZY ZAPROPONOWAŁA MI TAK TAKA (OFERTE NA DOŁADOWANIA). OTRZYMAŁAM WSZYSTKIE REGULAMINY, ULOTKI Z ZAZNACZONYMI KOSZTAMI W DANEJ OFERCIE I WIZYTÓWKE PUNKTU. POŻEGNAŁA MNIE NA STOJĄCO I ZAPROSIŁA DO PONOWNEJ WIZYTY.
Szanowna Pani Katarzyno.
Dziękujemy za pozytywną ocenę.
Zapraszamy ponownie!
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu z zamiarem kupna obuwia. W sklepie znajdowały sie 3 panie sprzedające( zapamietałam 1- blondynka ok 30lat 165cm.)Żadna z nich nie powitała mnie chociaż wszystkie miały taką możliwość bo stały praktycznie przy wejsciu. Spędziłam w sklepie ok. 20 min. i nikt z obsługi do mnie nie podszedł pomimo, ze łącznie ze mną było 7 klientów. W sklepie jest duży wybór obuwia, ale trudno tam coś odszukać poniewaz towar jest pomieszany i źle posegregowany. Nie polecam tego sklepu, brak zainteresowania, pomocy
Udałam się do punktu Inmedio w celu kupna papierosów. Często robie tam zakupy co nie zmienia faktu, ze nadal nie mogę się przyzwyczaić do tego, ze trzeba długo czekać na Panią która tam sprzedaje (tzn. krata jest opuszczona a sprzedawcy nie ma... nie ma nawet żadnej kartki z informacja typu "zaraz wracam"). Po ok 20 min. przyszła ekspedientka (kobieta ok 28 lat, brunetka, wlosy do ramion, ok. 170 cm. wzrostu, szczupła) bez żadnego powitania ani wyjasnień otworzyła punkt. Na półce z papierosami pustki, brak wyboru. Kupiłam papierosy inne niz zamierzałam i dodatkowo sok cappy. Sok był zakurzony. Nie zaproponowano mi nic co aktualnie było w promocji. Poinformowano mnie ile mam zapłacić. Zapłaciłam. Sprzedawczyni nie podziękowała, nie pożegnała mnie i nie zaprosiła do ponownej wizyty. Obsługa na bardzo słabym poziomie, nieuprzejma. Nie jestem zadowolona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.