Opinie użytkownika (4)

Jedna z najbardziej...
Jedna z najbardziej godnych uwagi restauracji i hoteli!! W pobliżu Wielunia nie ma drugiej takiej restauracji. Super elegancki wystrój i świetne jedzenie. Obsługa niesamowita. Na pewno godna polecenia,kto idzie do restauracji nie dla kotleta schabowego z kapustą i ziemniakami. Wykwintne i co bardzo ważne niedrogie jedzenie. Pokoje hotelowe ekskluzywne i wygodne. Polecam!!!! Ne pewno warto tam zajechać

KAROLINA_716

07.02.2011

Zielona Weranda

Placówka

Wieluń, Widoradz 44

Nie zgadzam się (2)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Nie znam się na sprzęcie elektronicznym a Panowie naprawdę pomogli mi wybrać ten sprzęt o który mi chodziło i to w niskiej cenie. Dobry dojazd i dobra lokalizacja przy Rynku. Sklep może gabarytami nie dorównuje marketom ale jest dobrze zaopatrzony. Jeśli macie kłopot przy wyborze to tam na pewno wam pomogą!!

KAROLINA_716

07.02.2011

ProLine

Placówka

Wrocław, Biskupia 10a

Nie zgadzam się (4)
Bardzo nieprofesjonalne i...
Bardzo nieprofesjonalne i niezgodne z prawem działanie banku. W niedzielę pobrano ratę kredytu z datą poniedziałkową oraz zablokowano konto!!!! Brak kompetencji i przepisów prawa, nieznajomość przepisów kodeksu cywilnego!!!!W prawie jest zapis mówiący o tym, że jeśli data pobrania raty wypada w dniu wolny od pracy rata pobierana jest w dniu najbliższym po dniu wolnym!!

KAROLINA_716

07.02.2011

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (3)
02.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Na wstępie dziękuję za podzielenie się swoją opinią. Jest mi niezmiernie przykro, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań w kwestii obsługi kredytu. W imieniu Banku bardzo przepraszam Panią za niedogodności i rozczarowanie, na które Panią naraziliśmy. Pomyłka z datą pobrania raty była błędem systemu informatycznego i zdarza się niezwykle rzadko. Zespół naszych informatyków z uwagą przeanalizuje ten przypadek, aby w przyszłości nie miał on miejsca. Proponuję również, indywidualną pomoc Doradcy w celu rozwiązania Pani problemu i zapraszam do kontaktu telefonicznego pod nr. (71) 346 36 00 lub do wizyty w Centrum Finansowym przy ul. Kuźniczej 10 we Wrocławiu. Postaramy się dołożyć wszelkich starań, aby incydent, który Pani opisała, nie wpłynął negatywnie na naszą dalszą współpracę. Z wyrazami szacunku, Izabela Kuliszczak, mBank
Obserwacja 2 sprzedawców....
Obserwacja 2 sprzedawców. W ciągu blisko 30 min które spędziłam w sklepie z artykułami dla dzieci żadna z osób z obsługi nie podeszła do mnie, nie zaoferowała pomocy, której oczekiwałam. Totalny brak zainteresowania klientem. Ogólne wrażenie złe, jedynie asortyment poprawił mi nastrój oraz porządek w sklepie.

KAROLINA_716

20.12.2010

Baby maxx

Placówka

Wrocław, Czekoladowa 5-22, Kobierzyce

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi