Opinie użytkownika (1)

Ignorowanie klientów; sklep...
Ignorowanie klientów; sklep nie dotrzymuje żadnych terminów. W styczniu zamówiłam kompleksowo sprzęt do kuchni (zam. 2519) i do tej pory nie dostałam prowadnic teleskopowych. Firma nie odpisuje na maile i nawet nie stara się zachować resztek przyzwoitości.

KAMILA_90

05.05.2009

Elektromarket.pl

Placówka

Warszawa, ul. Łopuszańska 5/7

Nie zgadzam się (22)
18.01.2022
Odpowiedź firmy
Klientka została poinformowana, że podejmiemy próbę zamówienia prowadnic oraz że jest to sprzęt o ograniczonej ilości (trudno dostępny), w związku z tym nie ma pewności że uda się go dostać. Po kilku dniach klientka została dwukrotnie poinformowana, że sprzętu nie udało się zamówić. BARDZO PROSIMY CZYTaĆ MAILE INFORMACYJNE przed wystawieniem negatywnej opinii! Z poważaniem Zespół Electromarket.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi