Opinie użytkownika (1)

Koszmar! mailowo -...
Koszmar! mailowo - odpowiedzi z 2- dniowym opóźnieniem i to jeszcze tak lekceważące i wymijające, że nic nie wnoszą do sprawy, poprzez czat "Nie znam odpowiedzi na Pani pytanie" . Najgorsza z możliwych obsługa klienta. Logo "Jakość obsługi" powinno w trybie natychmiastowym zniknąć ze strony tego dostawcy, jak i ich dokumentów, które również zawierają szereg prawnych baboli.

KA

02.02.2023

Multimedia Polska

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
02.02.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@multimedia.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi