Koszmar! mailowo - odpowiedzi z 2- dniowym opóźnieniem i to jeszcze tak lekceważące i wymijające, że nic nie wnoszą do sprawy, poprzez czat "Nie znam odpowiedzi na Pani pytanie" . Najgorsza z możliwych obsługa klienta. Logo "Jakość obsługi" powinno w trybie natychmiastowym zniknąć ze strony tego dostawcy, jak i ich dokumentów, które również zawierają szereg prawnych baboli.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@multimedia.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.