Odniosłam dość negatywne wrażenie robiąc zakupy w Lidlu godzinę przed jego zamknięciem.Kasjerka choć bardzo miła nie była w stanie normalnie pracować - kaszląca,chora, prawdopodobnie z gorączką próbowała robić sobie choć krótkie przerwy pomiędzy kolejnymi klientami. Z mojej strony negatywne odczucia co do kierownictwa sklepu-dlaczego pozwolono tak chorej kobiecie siedzieć w kasie przez kilka lub kilkanaście godzin
Moja wizyta w sklepie dotyczyła zakupu szyby plexi do drzwi wewnętrznych.Nie mogąc znaleźć tego produktu spytałam pracownika dowolnego działu(bodajże wyposażenie łazienek) o lokalizacje owych szyb.Pan bardzo dokładnie wskazał mi drogę,bez problemu dotarłam do celu.
Sprzedawca/doradca z działu, w którym chciałam dokonać zakupu bardzo dokładnie poinstruował mnie jak obchodzić się z tego typu materiałem,jak go ciąć,żeby nie popękał i udzielił wielu istotnych wskazówek. Ogólnie obsługa na bardzo dobrym poziomie,kompetentna i miła.Plus dla Castoramy za pomysł podziału na sektory, gdzie każdy sprzedawca odpowiedzialny jest za daną grupę produktów, o których ma pojęcie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.