Opinie użytkownika (2)

Moja rodzina posiada...
Moja rodzina posiada konto w tym banku i jest bardzo zadowolona z ich usług. Bardzo ciekawa jest opcja internetowego konta bankowego, co w naszym przypadku pomaga nam w płaienieceniu rachunkow, kupowaniu przez internet, robieniu przelewow bez wychodzenia z domu i zbędnego wysiłku. W razie jakichkolwiek problemów obsługa jest szybka i bardzo profesjonalna (zgubienie karty płatniczej, zablokowanie konta internetowego). Można szukać pomocy poprzez kontakt telefoniczny co jest dodatkowym plusem.

Justyna_788

30.06.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (24)
04.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam, dziękujemy za podzielenie się opinią o obsłudze. Każdego dnia nasi Doradcy dokładają wszelkich starań, aby obsługa przebiegała wg. najwyższych standardów jakości, tym bardziej cieszy nas Pana opinia i wysoka na +5 ocena. Jest nam niezmiernie miło, że zdecydował się Pan na korzystanie z usług naszego banku. Pozostajemy do Pana dyspozycji w placówkach naziemnych oraz niezmiennie na czynnej całą dobę mLinii, pod numerem telefonu 801 300 800 lub (42) 630 08 00. Pozdrawiam Anna Winiarek mBank
Bardzo dobre i...
Bardzo dobre i szybko podane jedzenie, jednak obsługa przyjmująca zamówienie niezbyt miła i niechętna do pomocy. Dodatkowym plusem jest to, że lokal posiada wjazd dla wózków a przestrzeni w lokalu jest nawet sporo. Jest wiele stolików i miejsc. Toalety są spore i czyste. Ceny mogą wydawać się wysokie, ale tak dobre jedzenie jest jej warte. Lokal jest zadbany i czysty. Jest również możliwość jedzenia na dworze - piękny widok na może i kołobrzeskie molo.

Justyna_788

30.06.2010

Smażalnia Ryb Rewiński

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (33)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi