Sklep z sieci Reserved odwiedziłam w niedzielne popołudnie, zainteresowana wyprzedażą i obniżką cen. Towary przecenione były porozrzucane, znajdowały się pod wieszakami na podłodze - panował nieporządek. Poszukując odpowiedniego rozmiaru wybranej bluzki, poprosiłam o pomoc obsługę. Sprzedawczyni powiedziała, że mam szukać na wieszaku, jeśli nie znajdę, to znaczy, że najprawdopodobniej nie ma. Kolejna ekspedientka wskazała tylko regały z bluzkami, gdzie przypuszcza, że mogę się znajdować interesujące mnie rzeczy. W sklepie oprócz bałaganu spowodowanego nieuporządkowaną odzieżą była brudna podłoga a niektóre towary leżały w pośniegowym błocie.
W placówce Banku BPH w Katowicach przy ulicy Dyrekcyjnej obsługa klienta jest miła, rzeczowa i kompetentna. Niestety czas realizacji zleceń jest zbyt długi ze względu na procedury bankowe i formalności. Aby wypłacić pieniądze trzeba dwukrotnie stać w kolejce - początkowo by przygotować odpowiednie zaświadczenie, iż jest się osobą upoważnioną, następnie w kasie by dokonać wypłaty środków pieniężnych. Siedziba Banku jest zawsze czysta a personel schludny.
Lokalizacja stacji paliw BP w Katowicach jest dogodna, znajduje się w pobliżu autostrady A4 oraz kilku ważnych dróg dojazdowych do centrum miasta. Obsługa profesjonalna, posiadająca rzeczową wiedzę i kompetencje. Wśród bogatego asortymentu sprzedawca pomógł dobrać odpowiedni olej do samochodu oraz zaproponował dodatkowe środki ochronne niezbędne zimą w aucie. Kasjerka była miła, obsłużyła rzetelnie i szybko.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.