Opinie użytkownika (1)

Jakość obsługi była...
Jakość obsługi była na dosyć wysokim poziomie. Na początku dało się we znaki dosyć długie czekanie na pracownika który wskazałby nam stolik, jednak gdy się zjawił, był bardzo kulturalny, sympatyczny i uśmiechnięty, przeprosił za dłuższe czekanie. Dostaliśmy menu oraz zapewnienie że, gdy już się zdecydujemy podejdzie do nas kelner, który przyjmie nasze zamówienie. Po zdecydowaniu się na konkretne danie, bardzo szybko pojawiła się koło nas kelnerka. Dopytywaliśmy się o skład naszego dania i na każde pytanie dostaliśmy bardzo satysfakcjonującą odpowiedź. Kelnerka miała pojęcie o serwowanym jedzeniu. Zaproponowała nam także założenie karty, która zapewni nam w przyszłości zniżki i podała dokładne instrukcje jak ją aktywować. Na zamówienie czekaliśmy dosyć długo, jednak w porze obiadowej było to zrozumiałe. Gdy dostaliśmy jedzenie, kelnerka zapewniła nas że będzie w pobliżu i w razie problemów pomoże. Jedzenie było ciepłe, wszystko bardzo ładnie podane, stolik był czysty, lekko mokry po wcześniejszym myciu, jednak nie przeszkadzało to bardzo. W powietrzu unosił się zapach jedzenia. Minusem jest to, że żeby skorzystać z toalety trzeba było wyjść z restauracji i skorzystać z tej która znajduje się w galerii. Możliwość płatności kartą.

Justyna_1912

11.12.2017

Pizza Hut

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi