W trakcie zakupów nie byłam w stanie znaleźć interesującego mnie produktu. Żaden z zaczepionych przeze mnie pracowników nie potrafił mi pomóc, tłumacząc się, iż pytanie nie dotyczy jego działu. Dopiero kierownik zaproponował, że razem ze mną przejdzie do miejsca, gdzie produkt powinien się znajdować. Wtedy okazało się, że sklep nie ma go nawet w ofercie.
Do drogerii weszłam jedynie w celu sprawdzenia zapachu, którego reklama mi się spodobała. Niestety nie spełnił on moich oczekiwań. Młoda ekspedientka zaproponowała wspólne poszukiwanie bardziej odpowiadającego mi zapachu. Zadała dużo otwartych pytań a po każdej prezentacji proponowała nowy, lepiej dopasowany perfum. Poświęciła mi dużo czasu i nie dała odczuć, że jest zawiedziona kiedy opuściłam salon nie robiąc zakupu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.