OK. Infolinia to porażka. W salonach pracują kompetentni sprzedawcy lub tylko takich spotkałam. Bardzo denerwuje też fakt braku kontaktu między salonami, a infolinią. Na plus:Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.
Odwiedziłam nową restaurację w CH E.Lecelerc. Miejsce wygląda naprawdę dobrze,karta ciekawa, zwłaszcza śródziemnomorskie napoje jakich nie można spróbować w innych lokalach. Niestety z trzech obecnych kelnerek tylko jedna obsługiwała gości, dwie były zajęte rozmową. Czekałam 15 minut aż ktoś podejdzie, niestety musiałam wyjść i zjeść gdzie indziej. Myślę, że wrócę tam jeszcze licząc, że trafię na inną zmianę kelnerską.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.