Opinie użytkownika (2)

Zakupy w sklepie...
Zakupy w sklepie postanowiłam zrobić w drodze do domu rodzinnego. Po wejściu o sklepu okazało się, że towarów jest tak dużo, a przejście między nimi jest tak wąski, że przedostanie się na drugi koniec sklepu jest wprost niemożliwe. Znacznie ograniczyło to moją radość kupowania. Nie zwracałam uwagi na produkty, tylko na to, czy akurat nie zrzucam stosu świątecznych figurek wymijając się z inną klientką. Poszukiwałam konkretnej rzeczy - ramki na zdjęcia. Szybko udało mi się ją zlokalizować. Niestety okazało się, że interesujący mnie produkt jest zwieszony bardzo wysoko. Dla obsługi sklepu nie był to jednak problem. Bardzo mi ekspedientka wspięła się na wysoką drabinę i podała mi ramkę. Gdy poprosiłam ją o podane innej, ponownie wspięła się na drabinę. Przez cały czas była profesjonalna i uśmiechnięta. Na sam koniec skasowała i spakowała wybrany przeze mnie produkt. Atrakcyjność produktów, niskie ceny i miła obsługa zrekompensowały mi wąskie alejki.Sklep polecam!

Justyna_1707

28.11.2014

Nanu Nana

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (1)
Najczęściej wybieram inne...
Najczęściej wybieram inne sklepy, które znajdują się bliżej mojego miejsca zamieszkania. Tym razem skuszona promocjami postanowiłam wybrać się do Lidla. Sklep zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Już przy wejściu odnalazłam interesujące mnie towary promocyjne. Reszta produktów dzięki tematycznemu ułożeniu również była łatwa w odnalezieniu. Zaskoczyło mnie, że dzięki organizowanej promocji mogę znaleźć naprawdę dobre produkty w niskich cenach, co nie często zdarza się w supermarketach. Gdy nie mogłam odnaleźć jakiegoś produktu Pani z obsługi szybko i profesjonalnie udzieliła mi informacji. Oprócz wielu plusów są też minusy. Dział z ubraniami i tekstyliami wyglądał jak pobojowisko. Rzeczy wypadały z ogromnych koszy i nie zachęcały do zakupu. Kolejne rozczarowanie pojawiło się przy kasie, przy której spędziłam ponad 5 minut, ponieważ Pan Kasjer nie mógł poradzić sobie ze zwrotem towaru. Ponieważ spieszyłam się na autobus, zastanawiałam się nawet, czy nie porzucić towarów i po prostu wyjść. Jednak chęć skonsumowania zakupionych produktów wygrała. Przepraszający uśmiech pana przy kasie również zrekompensował czas oczekiwania. Towary zostały skasowane bardzo szybko. Jestem pewna, że w niedługim czasie powrócę do tego sklepu!

Justyna_1707

28.11.2014

LIDL

Placówka

Kraków, Henryka Pachońskiego 5B

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi