Rewelacja! Przesympatyczne Panie które zawsze mają uśmiechy na twarzach, doradzają, pomagają, proponują po prostu każdemu życzę takiej obsługi. Na plus również wystrój sklepu, czystość i przejrzystość na półkach.
Market Tesco w CH Echo należy do miejsc gdzie niechętnie robię zakupy. Panuje tam ogólny chaos i bałagan. Na półkach leży poprzewracany towar, na podłogach kartony po wykładaniu towaru. Personel w ogóle nie widoczny na markecie. Przy stoisku mięsnym również trzeba czekać aż jakaś Pani łaskawie podejdzie, bo zazwyczaj nikogo tam niema, szyby wystaw są brudne i opalcowane. Jedynym plusem wizyty w tym markecie są kasy samoobsługowe, dzięki temu wszystko idzie sprawnie. Pomocni są również pracownicy ochrony i osoba pilnująca kas samoobsługowych.
Kolej na Biedronkę w której miałam okazję dziś robić zakupy. Panował tam ogólny rozgardiasz, Panie kasjerki i Panie wykładające towar biegały, krzyczały coś do siebie. Niewyłożony towar leżał na podłodze niczym nie zabezpieczony. Na półkach również był bałagan, zwłaszcza chłodziarka z wędlinami. Jedynym plusem całej wizyty w tym markecie była przesympatyczna Pani siedząca na kasie, która zarażała uśmiechem .
Opisywanym miejscem jest market Kaufland. Na pierwszy rzut oka miły i przyjemny market, ale przyglądając się bliżej widać niedociągnięcia. Najbardziej rażącym problemem są błędy w cenach w produktach przecenionych, często cena przy towarze jest inna niż wbijana na kasę. Osoby wykładające towar zwłaszcza w niedziele rano również stwarzają problem, paletą z towarem zastawiają przejścia tak, że kobiety z wózkiem już nie przejadą i muszą się cofać do innych przejść. Co do obsługi muszę przyznać, że kobiety siedzące na kasach zazwyczaj są miłe i uśmiechnięte, chętnie też doradzają w razie jakichkolwiek wątpliwości.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Dzięki Pani opinii na temat funkcjonowania naszego marketu w Chorzowie dokonamy usprawnienia dziedzin, które oceniła Pani negatywnie. Dziękujemy za ważne dla nas informacje. Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy, Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.