Pierwszy problem jaki napotkałam to zbyt mały parking, a może zbyt duża ilość klientów, ktorzy ten parking zajmuja? Ogólne wrażenie pozytywne, sklep czysty zadbany, osoby wykładające towar nie przeszkadzają w robieniu zakupów. Dużo ludzi w sklepie ale kilka czynnych kas, dzięki czemu kolejka w każdej nie jest zbyt duża. Szybko skasowane zakupy, możliwość płatności kartą. Ogólnie pozytywne wrażenie.
Wczoraj udałam się do stoiska sieci T-mobile w Kauflandzie w Kwidzynie w celu zasięgnięcia informacji na temat internetu bezprzewodowego. Zastałam tam obsługująca Panią, która obsługiwała małżeństwo. W oczekiwaniu na swoją kolej przysłuchiwałam się ich rozmowie. Byli zainteresowani przedłużeniem umowy jednak Pani powiedziała, że nie ma obecnie telefonu, który ich interesuje, i że jeśłi chcą to ona może go zamówić i najlepiej żeby przyszłi w następnym tygodniu. Więc oni powiedzieli, że się zastanowią, podziękowali i poszli. Moja kolej więc tłumaczę jej po co przyszłam, na co Pani zaczęła zachwalać najlepszy internet w innej firmie (konkurencyjnej). Zdziwiło mnie to bardzo ale skoro sama pracownica mnie zniechęciła to podziękowałam i opuściłam salon.
Kilka dni temu udałam się do sklepu Media Expert w Kwidzynie w celu zakupienia nowego pen-driva. Po wejściu do sklepu zauważyłam dwie panie kasjerki plotkujące sobie, jednakże powiedziały dzień dobry gdy wchodziłam do sklepu. Przechodząc między pólkami zauważyłam dwóch pracowników obsługujących klientów, i dwóch innych, którzy rozmawiali ze sobą. Od razu udałam się na półki gdzie znajdują się pen-drivy. Obejrzałam kilka, które były dostęne, jednak były one zamknięte i aby je kupić musialam poprosić sprzedawcę aby mi podał wybrany towar. I jak na złość nikogo nie było w pobliżu. Zaczęłam chodzić po sklepie w poszukiwaniu osoby, która mogłaby mi pomóc i jak na złość nikogo nie było. Musialam udać sie do kasy aby poprosić o produkt. Dopiero wtedy został wezwany Pan z danego działu, który udał się ze mną i udostępnił mi towar, który chciałam kupić. Powiem szczerze, że średnio byłam zadowolona z obsługi. Często jest tak że gdy wchodzę tam popatrzec to zaraz ktoś podchodzi z pytaniem czy mi pomóc, jednak w dniu kiedy przyszłam po coś konkretnego takiej osboy zabrakło.
Pierwsze wrażenie pozytywne. Pierwszy konktakt z obsługą w kasie wypadł na duży plus. Pani miła, uprzejma, pomocna. Przy przejściu przez bramkę na teren parku widok wielu ludzi korzystających z parku. Widoczni pracownicy ubrani w jednolite stroje, chętni do pomocy, uśmiechnięci. Przy wejściu na dużego dinozaura przez moje 3 letnie dziecko pracownica podchodzi z uśmiechem i chęcią pomocy, z której mój maluch chętnie skorzystał. Duży plus za zdobycie zaufania dziecka. Podczas zwiedzania w wielu miejscach widoczni pracownicy, którzy są gotowi do pomocy. Odwiedziny sklepu z pamiątkami i znowu zaskoczenie. Liczny asortyment, wyeksponowany a ceny przystępne. Plac zabaw i znowu tutaj duże zaskoczenie. Wielu pracowników, wielu użytkowników a nie ma kolejek, przeciskania się ani żadnych innych problemów. W barze bardzo dobre jedzenie w dobrej cenie a obsługa nadal miła, uśmiechnięta i uprzejma. Opuszczamy park w bardzo dobrych humorach i z chęcią odwiedzenia go po raz kolejny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.