Opinia użytkownika: Justyna_1285
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Wczoraj udałam się do stoiska sieci T-mobile w Kauflandzie w Kwidzynie w celu zasięgnięcia informacji na temat internetu bezprzewodowego. Zastałam tam obsługująca Panią, która obsługiwała małżeństwo. W oczekiwaniu na swoją kolej przysłuchiwałam się ich rozmowie. Byli zainteresowani przedłużeniem umowy jednak Pani powiedziała, że nie ma obecnie telefonu, który ich interesuje, i że jeśłi chcą to ona może go zamówić i najlepiej żeby przyszłi w następnym tygodniu. Więc oni powiedzieli, że się zastanowią, podziękowali i poszli. Moja kolej więc tłumaczę jej po co przyszłam, na co Pani zaczęła zachwalać najlepszy internet w innej firmie (konkurencyjnej). Zdziwiło mnie to bardzo ale skoro sama pracownica mnie zniechęciła to podziękowałam i opuściłam salon.