W trakcie mojej wizyty w sklepie dostępny był tylko jeden sprzedawca, który cały czas obsługiwał kasę. Mimo, że z uśmiechem udzielił odpowiedzi na moje pytanie w trakcie obsługi kasowej innego klienta, to na nic więcej nie mogłam liczyć.
Wizyta w sklepie była dobra. Pracownica była zaangażowana w obsługę, pomocna i zainteresowana oraz wykazywała się znajomością garderoby, wymieniała zalety i korzyści produktów. cały czas była miła i uprzejma.
Gdy się podejdzie do pracownicy i poprosi o pomoc to sprzedawczyni jest zaangażowana i zainteresowana. Dopytuje, przedstawia różne rodzaje obuwia. Natomiast cały proces sprzedaży jest bardzo nachalny. Osobiście nie lubię takiej obsługi.
Pracownice nie zainteresowane klientem. Gdy się poprosi o pomoc odprowadzą do produktu, ale nic nie zarekomendują, nie pytają, mało pomocne, nie doradzą.
Pracownice pomocne, ale dopiero gdy się do nich podejdzie i poprosi o pomoc. Brak inicjatywy ze strony sprzedawczyń. W trakcie obsługi miłe, uprzejme i zainteresowane klientem. Dopytują, przedstawiają różne modele odzieży.
Gdy weszłam do sklepu od razu zostałam zauważona przez sprzedawczynię i przywitana. Pracownica dała mi chwilę czasu na rozejrzenie się po sklepie. Następnie podeszła do mnie i zaczęła zadawać pytania otwarte. Była zaangażowana, zainteresowana, mówiła językiem korzyści, w przymierzalni doradzała i rozwiewała obiekcje. Pełen profesjonalizm.
Gdy weszłam do sklepu sprzedawcy rozmawiali ze sobą żaden do mnie nie podszedł. Aby uzyskać informacje na temat odzieży sama musiałam podejść do pracownicy i poprosić o pomoc. Sprzedawczyni nie zadawała pytań otwartych. Gdy dowiedziała się jakiego rodzaju garderoby poszukuję, pokazała mi wszystkie letnie sukienki dostępne w sklepie. Pracownica orientowała się w asortymencie, jednakże nie mówiła językiem korzyści i nie wymieniała zalet. Nie zaproponowano mi sprzedaży wiązanej. W przymierzalni pracownica nie asystowała mi, nie pytała o odczucia, nie była zainteresowana klientem.
Pierwsze wrażenie dotyczące sklepu było bardzo pozytywne. W sklepie było czysto, wszędzie panował porządek, półki były odpowiednio opisane i pełne produktów. W powietrzu unosił się świeży zapach. Sprzedawczyni zadawała pytania otwarte, które pozwoliły jej na poznanie moich potrzeb i preferencji. Przedstawiła kilka marek rekomendując jedną. Wymieniała zalety, mówiła językiem korzyści. Zaproponowała sprzedaż wiązaną. Była pomocna, zaangażowana i w pełni profesjonalna. Z przyjemnością będę do niej wracać i polecać innym.
Do oddziału banku przyszłam aby zapytać o kredyt gotówkowy. Oferta została przedstawiona w sposób prosty i zrozumiały. Doradca miał wystarczająca wiedzę na temat produktu. Odpowiedział na każde zadane pytanie. Wygląd był odpowiedni. Jako klient zostałam zauważona od razu i z uśmiechem zostałam zaproszona do stanowiska. Oferta banku jest przystępna dla sektora finansowego. Doradca miał porządek wokół siebie. Standardy obsługi klienta w banku na wysokim poziomie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.