Rzadko korzystam z komunikacji miejskiej, dlatego byłam dzisiaj pozytywnie zaskoczona jakością usługi. Autobus przyjechał minimalnie spóźniony - 2 minuty - ale jest to zrozumiałe ze względu na panujące warunki. Pojazd był nowy, czysty i zadbany. Ze względu na niską podłogę nie było problemu gdy wsiadała pani z wózkiem dziecięcym. Wewnątrz było ciepło, ale nie duszno. Nie było też nieprzyjemnego zapachu, z którym zwykle kojarzyła mi się komunikacja miejska.Jazda była zdecydowanie komfortowa. Wygodne siedzenia, wydzielone miejsce na wózek, sprawny samochód. Dodatkowo autobus był wyposażony w automat biletowy oraz widoczną i czytelną tablicę elektroniczną informującą o tracie autobusu i najbliższym przystanku. Dodatkowo o przystanku informował lektor - zarówno zapowiadał następny przystanek, jak i informował o nazwie tego, na którym pojazd się zatrzymywał. Niestety, ciągle brakuje wydzielonych pasów dla autobusów, przez co czasem czeka się trochę w korku.Ogólnie podróż oceniam dobrze, wygoda i cena biletu studenckiego (1,20 zł) zachęca mnie do częstszego korzystania z usług komunikacji miejskiej.
Razem z kolegą potrzebowaliśmy kupić kilka kolczyków, po raz pierwszy korzystaliśmy z tego sklepu internetowego. Wybór padł na Arif, głównie ze względu na dość szeroką ofertę i stosunkowo niskie ceny (szczególnie możliwość zakupu pakietów kolczyków). Zamówienie wysłaliśmy w niedzielę, w poniedziałek została nadana przesyłka. Paczkę z towarami dostaliśmy w środę - niestety ze względu na wielkość zakupów zamówienie jest wysyłane w liście za pośrednictwem Poczty Polskiej. Dzięki temu koszt jest mniejszy, ale oczekiwanie jest dłuższe.Kolczyki były wysłane w kopercie bąbelkowej, elementy pogrupowane rodzajami, każdy typ w oddzielnej torebce. Do tego torebki były zawinięte w dodatkowe zabezpieczenie. Oprócz kolczyków list zawierał naklejkę z logo firmy, wizytówkę, oraz mały bonus - kostkę gumy rozpuszczalnej. Bardzo miły, drobny gest i ciekawy pomysł.Niestety, po dokładnym sprawdzeniu okazało się, że część elementów nie zgadza się z zamówieniem - zamiast dwóch labretów dostaliśmy dwa tzw. banany, a stożki 4x8 mm były zastąpione innymi, 3x4 mm. Szybki telefon do sklepu, w celu wyjaśnienia sprawy. Jestem bardzo zadowolona z kontaktu ze sprzedawcą. Powiedział, że kolczyki, które dostaliśmy przez pomyłkę możemy zatrzymać, a brakujące elementy zostaną nam wysłane następnego dnia. Musieliśmy napisać jeszcze tylko maila z reklamacją. Koszt drugiej przesyłki pokrył sklep. Ponieważ przyszło nam do głowy, że chcemy zamówić jeszcze specjalne igły, skontaktowaliśmy się ponownie ze sklepem, czy jest możliwość dołączenia nowych elementów do reklamacji. Z tym też nie było problemu - w uwagach odnośnie zamówienia dołączyliśmy adnotację o wysłaniu całości razem z reklamacją poprzedniego zamówienia.Tym razem kolczyki i igły przyszły w poniedziałek. Wszystko się już zgadzało, kolczyki były zabezpieczone tak jak poprzednio i ponownie dostaliśmy drobne bonusy. Podsumowując - polecam ten sklep, obsługa jest fachowa, bardzo kulturalna i nastawiona na zadowolenie klienta.
Szukając sposobu na szybki posiłek trafiłam do knajpy "Pasta Mia". Z daleka zachęca ładny, zielony szyld. We wnętrzu widać, że biznes dopiero się rozkręca - do dyspozycji klientów są 3 małe stoliki, przy których siedzi się na wysokich barowych stołkach. Są w miarę wygodne, choć zdecydowanie bardziej komfortowo czułabym się siedząc na normalnych krzesłach. Można skorzystać z wieszaka na kurtki. Większość osób wybiera jednak jedzenie na wynos, ze względu na przeciętny komfort zjedzenia w lokalu.W całym pomieszczeniu jest schludnie i czysto, wszelkie zabrudzenia zostawione przez klientów były na bieżąco sprzątane. Podobało mi się, że mogę sama skomponować danie - do wyboru jest kilka rodzajów makaronu i ravioli, różne sosy. Makaron jest przy nas przyrządzany (gotowany i mieszany). Do wyboru mamy dwie wielkości porcji - 380g i 450g, ceny mieszczą się w kwocie 10-15 zł za porcję. Na miejscu można kupić popularne napoje (z lodówki)Krótką chwilę zapoznawałam się z dostępnymi składnikami. Gdy wiedziałam już co wybrać, podeszła do mnie pani z obsługi. Obie znajdujące się w lokalu panie były czysto ubrane i miały związane włosy. Na zamówienie czekałam kilka minut.Danie dostałam podane w firmowym, jednorazowym kubku, z kompletem jednorazowych sztućców. Jedzenie było smaczne, i choć najadłam się dużą porcją, to nie każdemu może ona wystarczyć.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.