Dziś robiłam zakupy w sklepie mięsnym Gzella. Wchodząc do sklepu usłyszałam dzięń dobry i zobaczyłam uśmiech na twarzach pań, które właśnie obsługiwały klientów. Stanełam w kolejce i rozglądałam się po sklepie- towar na półkach( przyprawy, keczup itp) były ładnie poukładane, mięso i wędliny również, bardzo duży wybór, przy każym produkcie widoczna cena i opis. Pani podawała wszystko o co prosiłam, polecała wedliny, mówiła jaka dziś promocja, pytała, czy jeszcze może coś polecić a nawet doradzała która kiełbaska będzie lepsza. Na koniec podziękowała i zaprosiła ponownie. To co mi się jeszcze spodobało, to czyste deski na których panie kroiły mięso, maszyna do krojenia wendlin i same panie, które były ubrane schludnie bez poplamionych fartuchów:)
Dziś odwiedziłam sklep społem, wchodząc zapomniałam zabrać koszyka i już przy wejściu pani zwróciła uwagę, że należy brać koszyk (niezbyt przyjaznym głosem) gdy chodziłam bez celu po sklepie oglądając różne produkty zauważyłam, że jestem obserwowana przez personel i tak było przez całe pół godziny które tam spędziłam. Panie obsługujące chodzą krok w krok za klientem , czułam się jak złodziej mało tego cały czas rozmawiają o swoim prywatnym życiu nie zwracając uwagi na klientów. Towary na półkach często nie poukładane (akcesoria kuchenne), zdarzają się produkty przeterminowane (herbata, serek, zupka chińska). Po zakończonych zakupach nie wiadomo do której kasy podejść, bo są puste i nagle pani krzyczy przez pół sklepu , że ktoś ma podejść bo klient czeka. Ani wygląd sklepu, ani obsługa nie zachwyciła mnie. Przy kasie pani zapytała czy mam kartę klienta powiedziałam,że nie i nie usłyszałam żadnej zachęty, aby taką założyć.
Dziś odwiedziłam jedną z placówek Millenium Banku. Bardzo miła obsługa już przy wejściu zostałam zaproszona do stanowiska. Zainteresowana byłam kartą kredytową, pani zaproponowała jedną z kart i wyjaśnił bardzo dokładnie jej działanie. Może informacji było zbyt dużo, ale rozrysowała pewne rzeczy na kartce, którą zabrałam i zawsze mogę do niej zerknąć. Wystrój lokali bardzo czysto, ulotki wyeksponowane w widocznym miejscu, łatwy dostęp do informacji potrzebnych klientowi (tabele opłat) Co mi się spodobało to również to, że pracownik po zakończonej rozmowie wstał i pożegnał mnie życząc miłego dnia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.