Opinie użytkownika (2)

Obsługa nie wita...
Obsługa nie wita klienta, nie mówi również "dzień dobry" po podejściu do kasy. Podczas kasowania produktów pracownica nie zaproponowała żadnych dodatków do wybranej garderoby. Kasjerka zachowywała się nie sympatycznie, można było odnieść wrażenie, że pracuje za karę. Jeżeli chodzi o wystrój sklepu i ekspozycje towarów nie mam żadnych zastrzeżeń, nowa kolekcja jest dobrze widoczna i przyciąga wzrok. Jedynym minusem jest ułożenie przecenionych kolczyków i innych akcesoriów, na ladzie obok kasy co sprawia wrażenie bałaganu.

Justyna_1039

14.08.2011

Orsay

Placówka

Szczecin, Mieszka I 73

Nie zgadzam się (2)
Sklep sprawia wrażenie...
Sklep sprawia wrażenie dobrze zorganizowanego, z ciekawie rozplanowanym wnętrzem. Obsługa jest widoczna aczkolwiek nie zgłasza chęci pomocy klientowi oraz nie wita wchodzących klientów nawet pospolitym "dzień dobry". Towar jest dobrze ułożony i wyeksponowany. Po podejściu do kasy pracownik pojawił się bardzo szybko. Sprawnie skasował artykuł, zasugerowałam, że chcę zapłacić w systemie paypass ( po przez przyłożenie karty do czytnika) kwota zakupu wynosiła 89,90 zł. Kasjerka poprosiła mnie o użycie karty, poprzez przyłożenie jej do czytnika, próbę ponowiłam kilkukrotnie, niestety bez skutecznie. Pracownica nie potrafiła wytłumaczyć czemu operacja nie może zostać zrealizowana. Ja wiedziałam dlaczego tak się dzieje, ponieważ systemem paypass można płacić kwoty nie przekraczające jednorazowo 50 zł. Ogólna ocena sklepu: dobra, ocena obsługi: dostateczna.

Justyna_1039

14.08.2011

Reserved

Placówka

Szczecin, Mieszka I 73

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi