Opinie użytkownika (1)

Jakość produktów jest...
Jakość produktów jest OKROPNA. Proszę zastanowić się nad zakupem. NAPRAWDĘ!!! Zamówiłam zawieszkę oraz komplet biżuterii ( Tous Galaxy - Naszyjnik z żółtego srebra Vermeil oraz szkła akrylowego Ref. 614784510 oraz Tous Galaxy - Kolczyki z żółtego srebra Vermeil oraz szkła akrylowego Ref. 314783530) . W okresie gwarancji w komplecie szkiełka w kolczykach i zawieszce popękały mimo tego że nawet nie zostały ściągnięte na moment. Zawieszka ( Zawieszka Tous Color z żółtego srebra Vermeil z fasetowanym onyksem Ref. 215434570) odbarwiła się na wewnętrznej części złocenia.Podczas reklamacji prosiłam o zwrot pieniędzy lub wymianę na wymianę na nowy towar. Niestety zaproponowano polerowanie zawieszki z onyksem oraz co śmieszne zapłatę 120 zł za wymianę popękanych szkiełak z kolczyków i zawieszki z kompletu. Za całość zapłaciłam niecałe 1450 zł. ŻENADA!!! W odpowiedzi na zgłoszoną reklamację otrzymałam odpowiedź iż produkty TOUS nie są objęte GWARANCJĄ lecz RĘKOJMIĄ lub ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ sprzedawcy za zgodność towaru z umową . Gdzie ta odpowiedzialność? ŻADNA.... BRAK SŁÓW. W porównaniu z firmą PANDORA traktowanie klienta jest na najniższym poziomie. Reklamowałam bransoletkę w której zapięcie się zepsuło. BEZ PROBLEMU zwrócono mi całą kwotę. MOŻNA ? MOŻNA...

JustynaMania_A0kJ

27.02.2024

Tous

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi