Moja dzisiejsza wizyta w sklepie Dino była dosyć krótka. Trwała około 15 minut. Zakupiłam wszystkie produkty, które zamierzałam kupić. Wszystkie miały prawidłową datę produkcji. Podłogi w sklepie były czyste. Nie było pustych regałów, towar był wyłożony. Czytnik cen był sprawny. Kolejka przy stoisku mięsnym była mała. Boksy kasowe wyglądały na czyste. Kasjerka przywitała mnie i pożegnała. Sprawnie obsługiwała klientów. Kolejka nie była duża. Przy kasie byłam druga a za mną była jedna osoba. Kasjerka poinformowała mnie ile muszę zapłacić i ile mi wydaje reszty. Pożegnała się ze mną słowami "do widzenia" i podziękowała za zakupy.
Co do jakości, wiedzy, ubioru personelu nie mam zastrzeżeń. Ochroniarz również wypełnia swoje obowiązki oraz pomaga klientom (np. włożyć do wózka zgrzewkę wody). Niestety przy stoisku z warzywami i owocami brakowało woreczków (trzeba było posiłkować się woreczkami z działu z pieczywem, przez co później brakowało przy pieczywach). Kolejną wadą jest bałagan na stoiskach z np. ubraniami, obuwiem itp. Nic nie można znaleźć.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.