Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Z racji miejsca zamieszkania jestem częstym klientem w sklepie Tesco. To co zawsze rzuca mi się w oczy to brak małych koszyków przy wejściu, trzeba znaleźć sobie samemu. Panuje tam zazwyczaj porządek, chociaż poruszanie się po sklepie czasem utrudniają rozstawione palety z towarem i dość niemiłe pracownice, które mają pretensje o to że akurat z tego działo coś potrzebuję. Kolejki nie są zbyt duże, a wynikają głównie z tego że dużo osób z małą ilością towaru niekorzysta z kas samoobsługowych. Jedyne zastrzeżenia jakie mam to odnośnie zachowania personelu, który raczej nie jest miły.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.