Opinie użytkownika (2)

Personel sklepu jest...
Personel sklepu jest kompletnie nie zorientowany w ofercie oraz w zasadach panujących w sklepie, do klienta na danym dziale podchodzi pracownik z zapytaniem "W czym mogę pomóc?", ale nie ma pojęcia o artykułach, które się tam znajdują. Obsługa jest raczej nieśmiała w kontaktach z klientem, dostępność asortymentu jest raczej przeciętna, ceny są nie za niskie ani nie za wysokie. Czas obsługi jest bardzo krotki, ale obojętne podejście do klienta odstrasza od kupna. Na sklepie panuje ogólny porządek.

Jowita_25

02.10.2012

Erigo

Placówka

Nysa, u. Nowowiejska 5

Nie zgadzam się (4)
Personel jest zorientowany...
Personel jest zorientowany w aktualnej ofercie, zna zasady zwrotów i reklamacji towarów, przedstawia wszystko w jasny sposób, posiada jednakowy ubiór - czarne t-shirty, jednak zachowanie jest poszczególnych osób jest różne, raczej unikają kontaktu z klientem. Oferta jest szeroka, ale jakość produktów jest nie najlepsza oraz cena jest stosunkowo wysoka. Czas w jakim klient jest obsługiwany jest raczej zadowalający, salon utrzymany w czystości, poza przymierzalnią, która pozostawia wiele do życzenia.

Jowita_25

02.10.2012

Reserved

Placówka

Opole, pl. Kopernika 16

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi