Przywitano mnie bardzo życzliwie. Osoba obsługująca miała bogatą wiedzę nt. interesującej mnie inwestycji. Otrzymałam informacje, o które prosiłam (plany mieszkań, terminy płatności, terminy realizacji budowy). Ponadto zaproponowano mi alternatywne rozwiązania związane z aranżacją wnętrza. Przedstawiono mi również oferty mieszkań w innych lokalizacjach. Wystrój pomieszczenia bardzo profesjonalny i adekwatny do branży. Jedynie fryzura osoby mnie obsługującej (odrosty oraz przetłuszczone włosy) nie pasowały do całego wizerunku firmy.
Szukając odpowiedniej oferty wyjazdu 4-krotnie odwiedziłam biuro podróży TUI CH Klif. Za każdym razem obsługiwała mnie ta sama osoba i za każdym razem przywitała mnie z uśmiechem na twarzy. Przedstawiono mi wiele ciekawych ofert dopasowanych do moich oczekiwań. Przy podpisaniu umowy poinformowano mnie o wszystkim na co należy zwrócić uwagę (zmiana klimatu, inna flora bakteryjna, napiwki, potrzebne rzeczy, itp.). Wystrój biura oraz wygląd personelu zachęcał do skorzystania z oferty. Jedyną negatywną rzeczą była zmiana godziny wylotu oraz przylotu, o której poinformowano mnie zaledwie 3 dni przed wyjazdem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.