Opinie użytkownika (2)

Konto darmowe owszem...
Konto darmowe owszem , sama je tam posiadam.Jednak jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia.Składałam tam wniosek o pożyczkę ,który został zarejstrowany i na tym koniec.Ciagle ten sam komunikat wniosek w trakcie realizacji .Po dwóch miesiącach bez żadnej odpowiedzi ze strony banku zdecydowałam się złożyc wniosek ponownie.Odpowiedż odmowna na przyjęcie wniosku.Zadzwoniłam na infolinie , gdzie usłyszałam ,że mam już złożony jeden wniosek .Spytałam więc ile miesięcy jeszcze mam czekać na odpowiedż .Miła Pani sprawdziła i kazała mi czekać .Więcej nie chce mi się juz pisać , bo brak słów na to.

Jolanta_33

08.03.2011

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (2)
01.06.2021
Odpowiedź firmy
Witam, w imieniu mBanku dziękuję za podzielenie się opinią o świadczonych przez nas usługach. Cieszy nas fakt, że jest Pani zadowolona z rachunku oraz zainteresowała się Pani produktem kredytu gotówkowego. Chciałabym Panią serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację wydłużonego terminu rozpatrywania Pani wniosku kredytowego. Jest mi niezmiernie przykro, że taka sytuacja ma miejsce i dziękuję za informację. Jest to dla nas istotnie ważne, gdyż każdego dnia czynimy starania, aby nasi Klienci byli zadowoleni z usług mBanku oraz bierzemy pod uwagę wszelkie sugestie ze strony Klienta. Jako Menadżer ds. Obsługi pragnę podjąć się weryfikacji oraz wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Ze względu na fakt, iż nie posiadam Pani danych, które pozwoliłyby ma zajęcie się powstałym problemem, proszę o kontakt ze mną w Centrum Finansowym w Gdańsku przy ul. Długiej 81/83, lub pod numerem telefonu (58) 326 13 00. Kontakt możliwy jest również poprzez drogę e-mailową pod adresem malgorzata.lubinska@sprzedaz.mbank.com.pl, Mam nadzieję, że uda mi się Pani pomóc, a opisany wyżej incydent nie wpłynie znacząco na naszą współpracę. Pozdrawiam serdecznie, Menadżer ds. Obsługi Małgorzata Łubińska, mBank.
Udałam się w...
Udałam się w celu zaciągnięcia informacji o kredycie mieszkaniowym. Miła i profesjonalna obsługa, brak kolejek, udzielenie wyczerpujących informacji.

Jolanta_33

19.09.2008

Bank Millennium

Placówka

Malbork, Pl.Słowiański 17

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi