W sklepie "Media Expert" pracownicy z obsługi klienta są rozmieszczeni po całym sklepie. Więc niemal w każdym miejscu można kogoś spotkać i zapytać się o pomoc. Pracownicy są mili i chętnie służą pomocą. Nie wiedzą jednak wszystkiego o swoich produktach, niekiedy nawet zmyslają niektóre parametry urządzeń. Nie potrafią również wytłumaczyć dokładnie szczegółów dotyczących działania danego urządzenia elektronicznego.
W Gnieźnie w restauracji McDonald's personel jest odpowiednio przeszkolony, panuje miła i przyjemna atmosfera. Zamówione produkty klient otrzymuje bardzo szybko. Na terenie McDonald's, również w toaletach jest czysto i schludnie. Budynek jest nowoczesny i zadbany. W pomieszczeniu zarówno jak i zewnątrz znajduje się wiele miejsc siedzących. Nie spotkałem się z produktami nie świeżymi, są one również starannie przygotowane. Jeśli chodzi o pracowników to dodam, że zawsze służą pomocą, znają ceny potraw dostępnych w sprzedaży, a nawet na życzenie klienta potrafią i chętnie odpowiadają na pytania o zawartość składników w nich się znajdujących. Są jednakowo ubrani z logiem firmy, co stanowi ułatwienie klientowi w identyfikacji pracownika restauracji. Nie spotkałem się z nieuprzejmością z ich strony, mogę powiedzieć że stanowią wzór dla wszystkich tego typu pracowników, bowiem nie przeszkadzają a pomagają klientowi. Produkty są staranie podane na tacy lub zapakowane na wynos. W McDrive również zamówienie i odbiór żywności przebiega bardzo szybko, komunikacja z personelem wzorowa. Jedynym, a jakże poważnym minusem są ceny, np. jeśli chodzi o frytki, to różnice cenowe pomiędzy wielkościami porcji są bardzo niewielkie, klient jest "zmuszony" zakupić największą i tym samym najdroższą gdyż jest najbardziej opłacalna, dokłada tylko kilkadziesiąt groszy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.