Wystawianie zawyżonych faktur, niezgodnych z umową. Brak odpowiedzialności pracownika, brak kompetencji. Odsyłanie od działu do działu, powtarzanie każdemu o co chodzi, znowu odsyłanie i ponowne tłumaczenie i tak bez końca. Sztuczna inteligencja na infolinii nie radzi sobie z niczym, potrafi tylko powtórzyć numer klienta.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań.
Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.