Opinie użytkownika (1)

Gościem banków staram...
Gościem banków staram się być najrzadziej jak to tylko możliwie - niestety nawet i ja jestem zmuszona zawitać w ich progi raz na kwartał. Szczególnie zdziwiona nie byłam kiedy ujrzałam kolejkę, której nie powstydziłby się żaden sklep monopolowy jeszcze kilkanaście lat temu o 12:50. Podeszłam do okienka obsługującego transakcje bezgotówkowe i sukces... jeden klient przede mną. Ech... w sumie czekałam 40 minut... Cierpliwość to moja główna cecha, więc spokojnie czekam... Podchodząc do stanowiska nr 10 przywitała mnie przesympatyczna Pani... Oprócz tego, że załatwiła moją sprawę w 5 minut to również zaproponowała rozwiązanie na podobne sytuacje w przyszłości. Serdeczna, uśmiechnięta, rzetelna, "wszechwiedząca" i co najważniejsze pomocna!!! W sumie zabrała mi więcej czasu niż sama realizacja mojego celu, ale efekt jest taki, że mogę w ogóle nie wchodzić do Banku!!! Jak dla mnie - rewelacja!!! I jeśli mogę podać personalnie... Pani B. O. - polecam - kobieta, która wyjaśni niuanse i wynagrodzi czas oczekiwania!!! Pełny profesjonalizm!!!

Joanna_833

21.10.2009

PKO BP

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 100/102

Nie zgadzam się (20)
05.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi