W miejscowości, w której mieszkam jest sklep meblowy, który można poznać wchodząc na ich stronę internetową www.bajan-meble.com Sądząc po stronie mamy do czynienia z ekskluzywnym salonem meblowym, w rzeczywistości sklep wygląda jak skład używanych mebli. Chyba nie ma ogrzewania, bo jest tam zawsze bardzo zimno. Najgorszy jest jednak brak profesjonalizmu. W sierpniu zamówiłam regał, który mieli zrobić, ponieważ robią również na zamówienie. Do dzisiaj regału nie ma, za każdym razem kiedy się pojawiam, dowiaduję się, że zapomnieli zrobić. Ostatnio poproszono mnie, żebym przed przyjściem zadzwoniła i przypomniała o regale. Uważam to za totalny brak profesjonalizmu, nie wiem jak takie firmy utrzymują się na rynku.
Robiąc wczoraj zakupy, jak zwykle musiałam stać w kolejce do kasy. Niestety czynnych było tylko kilka, mimo iż niedziela jest świętem i w te dni bardzo dużo ludzi robi zakupy. Tempo obsługiwania przy kasie spowalniane było brakiem kodów na produktach, co zdarza się nagminnie w tym hipermarkecie.
Od momentu wejścia czułam się bardzo dobrze obsługiwana, pani przywitała mnie miłym "dzień dobry" i zapytała w czym może mi pomóc. Potrzebowałam, aby wyliczyła mi składkę ubezpieczenia za zakupione auto ciężarowe, które do tej pory było ubezpieczone w PZU. Moje auto jest ubezpieczone gdzie indziej, w związku z tym nie posiadam zniżek w PZU. pani wyjaśniła mi, że gdybym zdecydowała się na PZU, zniżki zostaną przeniesione. Wyjaśniła mi również jakie dokumenty będą mi potrzebne i kiedy najpóźniej powinnam się zgłosić. Bez problemu obliczyła mi również, na podstawie podanych przeze mnie informacji, wysokość składki.Cały czas była dla mnie bardzo miła.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.