Witam! Byłam dzisiaj na zakupach w Realu i zaskoczyła mnie miła obsługa pań które zachęcają do wymiany karty Programu Dziesiątka na nową kartę z nowymi zasadami. Pani poinformowała mnie szybko, a cała zmiana na nowa kartę trwała 2minuty. Polecam!
Witam! Bardzo poruszyło mnie zachowanie pracowników banku ING Bank Śląski w Rybniku .Chciałam zamknąć konta bo postanowiłam zmienić bank pani nie złożyła mi żadnej oferty abym nadal pozostała klientem w/w banku. Poza tym po tygodniu próbowałam zalogować się na moim koncie internetowym i okazało się, że pani nie zamknęła jednego z mich kont.Poszłam do banku z dyspozycją zamknięcia ale niestety pani nie raczyła nawet mnie przeprosić za pomyłkę dobrze, że konto było w Euro i nie musiałam płacić miesięcznej opłaty za prowadzenie rachunku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.