Opinie użytkownika (2)

Moja wizyta w...
Moja wizyta w Alior Banku dotyczyła uzyskania informacji na temat produktu, jakim jest karta bankomatowa. Obsługujący mnie doradca wykazał się wiedzą i okazał się być osobą kompetentną. Przeprowadził ze mną analizę potrzeb, przekazał informacje o produkcie o cechach i korzyściach płynących z jego posiadania. Uzyskałam również informację o kosztach związanych z posiadaniem karty. Doradca posiadał wiedzę na temat produktu bez konieczności sprawdzania danych np. w systemie. Cała obsługa była przeprowadzona sprawnie i fachowo. Życzę nam wszystkim tak miłej obsługi.

Joanna_419

30.11.2009

Alior Bank

Placówka

Łódź, Łagiewnicka 99

Nie zgadzam się (20)
Pierwszy kontakt firmą...
Pierwszy kontakt firmą "Netia" nawiązałam w chwili podpisania umowy o świadczenie usług dostawy internetu stacjonarnego (tj. 09.09.2009). Oferta była interesująca, ale wprowadzenie jej w życie pozostawia wiele do życzenia. Po kilku dniach od momentu podpisania umowy otrzymałam wiadomość, że moja umowa została przyjęta do realizacji. Zgodnie z umową firma miała 40 dni na jej uruchomienie internetu (co do dnia dzisiejszego tj. 21.11.2009 nie zostało wykonane). Z inicjatywy firmy "Netia" nie otrzymałam już żadnej informacji. Po kontakcie z konsultantem na infolinii, które trwało w sumie 3 godziny – 4 połączenia) dowiedziałam się czego firma "nie może" zrobić w mojej sprawie, nie mówiąc już o przekazaniu informacji dotyczącej etapu realizacji mojego zlecenia. Wszystkie rozwiązania i kroki, które mogłyby pomóc w zrealizowaniu usługi wyszły z mojej strony i... spotkały się z odmową ze strony konsultanta. W związku z powyższym konsultant nie mógł udzielić mi informacji dotyczącej terminu zrealizowania usługi, konkretnej przyczyny, dla której nie została uruchomiona, nie mógł również uzyskać i oddzwonić do mnie z taką informacją, oraz nie mógł mnie połączyć z przełożonym. Efekt jest taki, że do dnia dzisiejszego nie mam informacji, nie mam zrealizowanej usługi i nikogo oprócz mnie)to nie obchodzi.

Joanna_419

21.11.2009

Netia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi