Opinia użytkownika: Joanna_419
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Pierwszy kontakt firmą "Netia" nawiązałam w chwili podpisania umowy o świadczenie usług dostawy internetu stacjonarnego (tj. 09.09.2009). Oferta była interesująca, ale wprowadzenie jej w życie pozostawia wiele do życzenia. Po kilku dniach od momentu podpisania umowy otrzymałam wiadomość, że moja umowa została przyjęta do realizacji. Zgodnie z umową firma miała 40 dni na jej uruchomienie internetu (co do dnia dzisiejszego tj. 21.11.2009 nie zostało wykonane). Z inicjatywy firmy "Netia" nie otrzymałam już żadnej informacji. Po kontakcie z konsultantem na infolinii, które trwało w sumie 3 godziny – 4 połączenia) dowiedziałam się czego firma "nie może" zrobić w mojej sprawie, nie mówiąc już o przekazaniu informacji dotyczącej etapu realizacji mojego zlecenia. Wszystkie rozwiązania i kroki, które mogłyby pomóc w zrealizowaniu usługi wyszły z mojej strony i... spotkały się z odmową ze strony konsultanta. W związku z powyższym konsultant nie mógł udzielić mi informacji dotyczącej terminu zrealizowania usługi, konkretnej przyczyny, dla której nie została uruchomiona, nie mógł również uzyskać i oddzwonić do mnie z taką informacją, oraz nie mógł mnie połączyć z przełożonym. Efekt jest taki, że do dnia dzisiejszego nie mam informacji, nie mam zrealizowanej usługi i nikogo oprócz mnie)to nie obchodzi.