ZAKUPIŁAM 30-11-2009 W SKLEPIE INTERNETOWYM OPONEO.PL KOMPLET OPON ZIMOWYCH DO MOJEGO AUTA. SUGEROWAŁAM SIĘ CENĄ, BYŁA NAJNIŻSZA W PORÓWNANIU Z INNYMI SKLEPAMI INTERNETOWYMI. KOSZT DOSTAWY POKRYWAŁ SKLEP. PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA W PRZECIĄGU 5 MINUT DOWIEDZIAŁAM SIĘ WSZELKICH SZCZEGÓŁÓW DOTYCZĄCYCH ZAKUPU, DOSTAWY, REKLAMACJI ITP. DOSTAWA DOJECHAŁA W WYZNACZONE MIEJSCE NA CZAS. JAKOŚĆ PRODUKTU TEŻ MNIE ZADOWALAŁA W 100%. ZAKUP W TYM SKLEPIE UWAŻAM ZA UDANY I GODNY POLECENIA.
Wizyta w markecie trwała ok 1h. Sklep przestronny, czysty, towar odpowiednio wyeksponowany, czytniki cen towarów działają. Sprawnie i szybko obsługiwane stoiska z wędlinami, serami i warzywami. Najmilszym faktem jest to, że w tym sklepie zawsze działają wszystkie kasy (ok 30), więc nigdy nie czeka się w kolejce. A wiem to, bo bardzo często robię zakupy w tym hipermarkecie. Inne sieci powinny brać przykład z Eleclerca.
Robiłam zakupy spożywcze. Sklep czysty, towar wyeksponowany. Zdarza się, że brakuje cen przy produktach. Załoga zaoferowana dokładaniem towaru niż obsługą klienta. Kasjerzy rozmawiają między sobą w momencie obsługi klienta.
Tankowałam na stacji Lukoil.Plac czysty, woda do mycia szyb czysta,ceny paliw widoczne. Sklep wygląda bardzo ładnie. Towar odpowiednio wyeksponowany. Ceny widoczne.Pracownicy w odpowiednich uniformach z identyfikatorami. Załoga przywitała mnie, obsłużyła, podziękowała za zakupy, ale nie zaproponowała dodatkowego produktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.