Obsługa na wysokim poziomie. Ekspedientki mimo ogromnego ruchu po otwarciu sklepu są uśmiechnięte, bardzo miłe i pomocne. Nie reagują na nieuprzejme teksty klientów. Np. sprzedawczyni zapytała klientkę czy życzy sobie torebkę na zakupy. Klientka na to: A co w rękach będę niosła? Pani przy kasie nie zareagowała na ten niemiły tekst. Podziwiam:)
W sklepie problemem jest stoisko mięsne. Na blatach, gdzie Panie ekspedientki tną i ważą produkty, panuje nieporządek. Pani po ukrojeniu plastrów wędliny, kładzie je prosto na blacie (nie pierwszej świeżości. Powiecie, że w końcu jest jeszcze papier, ale często papier od ukrojonej wędliny jest zbyt mały, więc nasz produkt dotyka wątpliwie czystego blatu (tak zdarzyło się w moim przypadku). Mnie to razi. Poza lodówką, a dokładniej na lodówce leżało dziwne, niesmacznie wyglądające mięso. Przemilczę fakt, że znajdowało się mniej więcej na wysokości głów klientów. Na pocieszenie młoda Pani przy kasie sklepu była bardzo miła.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.