Personel banku wita się z klientem już w momencie otwierania drzwi. Pozytywne nastawienie, wysoka kultura osobista i uśmiech to wizytówka pracowników konstancińskiego oddziału. Pracownik zapytał w czym może pomóc, zaproponował krzesło podczas oczekiwania na moją kolej w kasie. Podczas wpłacania pieniędzy obsługa zachowywała się profesjonalnie, a jednocześnie bardzo życzliwie. Pilnowano dopełnienia wszelkich formalności, transakcja poszła sprawnie. W banku panuj ład i porządek. Szczerze polecam korzystanie z usług tego oddziału, warto wybrać tradycyjną kasę zamiast bankomatu.
Wchodząc do restauracji kelner od razu wita się z gośćmi i prowadzi do stolika, potrafi doradzić i zaproponować klientowi kilka opcji. Wysoka kultura osobista i uśmiech na ustach obsługi wprowadza w dobry nastrój. Podczas posiłku w tle słychać muzykę, co dodatkowo umila czas spędzony przy stoliku. W czasie oczekiwania na danie główne klient dostaje świeże pieczywo ze smalcem - plusem jest to, że ta tradycyjna przystawka nie zostaje wliczona do rachunku, jak to ma miejsce w podobnych lokalach. Potrawy smaczne, estetycznie podane. W lokalu panuje porządek, wystrój trochę ponury i ciemny, ale nawet to ma swój klimat. Śmiało mogę polecić to miejsce na wieczorną kolację we dwoje, jak i rodzinny lunch - restauracja posiada menu dla dzieci oraz siedzisko dla maluchów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.