Weszłam do sklepu . Nie zostałam powitana. Kręciłam się między półkami. Personel sklepu zajęty był przy kasie. Sama znalazłam sobie obuwie , które mi odpowiada.Niestety nie było mojego rozmiaru więc podeszłam do Pani i zapytałam o dostępność . Pani odrzekła że jeśli nie ma go na półce to nie ma. Była przy tym miła ale się spieszyła i nie poświęciła mi czasu ani uwagi. Wyszłam ze sklepu.
Jak tylko weszłam do sklepu Pani z obsługi z uśmiechem powiedziała " Dzień dobry, w czym mogę pomóc?" . Odparłam, że dziękuję i się rozejrzę. Pani zadeklarowała swą pomoc jak tylko będzie potrzebna. Była przy tym uprzejma i uśmiechnięta. Po chwili miałam pytanie dotyczące tuszu do rzęs. Pani zaprowadziła mnie do gablotki , wyjęła dwa testery, otworzyła i wskazała różnice w wyglądzie szczoteczek. Następnie zapytałam o kremy w promocji . Pani wypytała o typ kremu jaki mnie interesuje, o rodzaj cery , o wiek. Po uzyskaniu tych informacji wskazała od razu krem który mi odpowiadał. W międzyczasie opowiadała o własnych doświadczeniach z kremami . Pani miała na plakietce " uczę się" , była zaangażowana w obsługę , zaproponowała kartę lojalnościową oraz grzecznie podziękowała za zakupy i pożegnała się.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.