Załatwiałam w tym sklepie Reklamacje tabletu. Trwało to około 30 minut. Jak dla mnie to sporo czasu. Pan obsługujący mnie był dość rozkojarzony. Kilka razy musiałam powtarzać jedno i to samo. Wychodząc byłam zmęczona mówieniem w kółko to samo i dość specyficznym poczuciem humoru Pana obsługującego mnie.
W porównaniu do innych oddziałów tego sklepu, biedronka wypada dość słabo. Dość często zdarza mi się tam robić zakupy. Prawie zawsze nie ma świeżego pieczywa w godzinach popołudniowych, zadowolić się trzeba pakowanym. W koszach panuje bałagan, przedmioty nie leżą na swoich miejscach,brak cenówek.Co do obsługi to sprawia wrażenie przemęczonej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.