Tu mogłabym pisać i pisać. Po wejściu do Kauflandu widać pozytywy jak i negatywy pracy zespołu. W większości wszystkie produkty mają swoje miejsce na półkach, lecz są takie, które nie powinny być danym miejscu. Obsługa może być, ale wiadomo, że mogło by być lepiej. Jeżeli chodzi o wiedzę personelu i jakość wyglądu to nie mogę pisać, że jest najlepsza, bo tak nie jest. Kupując zwykły notatnik musiałam czekać przy kasie dobrych parę minut, a i tak w ostateczności nie kupiłam go, ponieważ Pani nie mogła mi go sprzedać, ponieważ nie wchodził na kasę. Przykre, ale prawdziwe. Tu całe otoczenie oceniam na 3 z plusem.
Gdy wchodzę do biedronki, zaganiany,ale uśmiechnięty zespół jak zwykle jest na swoich stanowiskach pracy. Gdy czegoś nie widzę, pytam się obsługi gdzie jest dana rzecz. Odpowiedź jest zawsze taka sam. Uśmiech na twarzy pokazuje miłe zaangażowanie do pracy i potrzebę gotowości pomocy. Jednym słowem pracę i zaangażowanie zespołu oceniam na 5 z plusem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.